Luang Prabang - Siem Reap - Reisverslag uit Phumĭ Ta Phŭl, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu Luang Prabang - Siem Reap - Reisverslag uit Phumĭ Ta Phŭl, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu

Luang Prabang - Siem Reap

Blijf op de hoogte en volg Michael

14 Juli 2015 | Cambodja, Phumĭ Ta Phŭl

Deze morgen wekker gezet om 6h30.. Eens gaan horen bij het consulaat hier in luang prabang.. De anderen hebben hun visum afgegeven.. Ik zal kijken in cambodia om alles in orde te brengen.. Het is nu 10h dinsdag 14 juli.. Om 14:20 heb in mijn vlucht (QV 931 vietnam airlines).. 16:20 is de landing gepland..

Binnen een goed uurtje neem ik de tuc tuc naar de luchthaven van luang prabang.. Zonet afscheid genomen van de anderen.. Ik zie hen normaal terug volgende week donderdag in Ho Chi Minh City in Vietnam..


____



Aankomst airport 11h20, vlucht staat op bord 14h10

Vlucht 20min vroeger vertrokken om 14h.. Is propeller vliegtuig van vietnam airlines..

Ik besef het nog niet goed, maar de reis is al halfweg.. Hebben heel mooie en leuke dingen gedaan en gezien.. Maar nog veel te weinig.. Ik zal trachten het maximum uit de volgende tien dagen te halen.. Al is het wel alleen, zo hoef ik geen rekening te houden met anderen en kan ik snel over dingen gaan.. Beslissingen alleen nemen en maximaal genieten..

16h20 geland



_____




Aan de luchthaven een brommer genomen voor 2$ naar een hotel.. Deftig hotel geboekt, waar ik alles geregeld heb.. Tuc tuc voor Angkor te bezoeken.. Visum voor vietnam, bus voor de nacht van donderdag op vrijdag naar phnom-penh.. de was laten doen.. Ik ben echt op m'n gemak.. Hotel heeft zwembad, zalige douche met warm water.. Lunch pakket gekregen voor morgen..

Stadje binnengekomen voelde ik me in een mini Las Vegas.. Allemaal lichten en het leeft hier echt.. De avondmarkt bezocht.. Heerlijk gegeten.. Nu in een franse bar waar een bandje speelt.. Ik loop hier nog even rond voor ik m'n bed induik.. Wekker staat om 3h45.. Ik wil angkor bezoeken met sunrise en sunset.. Dus ganse dag daar rond lopen.. Tuc tuc komt achter mij om 5h aan het hotel.. Ik heb hem geboekt voor 2 dagen.. Het beloofd een toffe machtige ervaring te worden.. Hopelijk valt het weer wat mee.. Ik leg alvast m'n poncho klaar.. Ik drink hier nog mijn drafted Carlsberg op voor ik ga slapen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 11825

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Rondreis Laos - Vietnam

Landen bezocht: