terug in Luang Prabang - Reisverslag uit Phumĭ Ta Phŭl, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu terug in Luang Prabang - Reisverslag uit Phumĭ Ta Phŭl, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu

terug in Luang Prabang

Blijf op de hoogte en volg Michael

13 Juli 2015 | Cambodja, Phumĭ Ta Phŭl

Na een lange weg terug in Luang Prabang aangekomen.. Hier hebben we een vietnamees consulaat en kunnen we alle kanten uit.. Met bussen, vliegtuigen, enzo..

De tijd dringt echter, zoals het er naar uit ziet zitten we pas donderdag in Hanoi.. 1 week voor gans vietnam te doen vind ik te weinig.. Ik zou dit wel volgend jaar willen doen.. Ik had geïnformeerd en een vlucht naar Siam Reap gevonden.. Morgen middag vertrekken.. Daar heb ik ruime tijd om alles te bezoeken en m'n visum voor vietnam in orde te brengen.. Al probeer ik dit morgenvroeg eerst met de rest.. Ik moet juist trachten in Ho Chi Minh City te geraken voor de terugvlucht 26 Juli.. Daar zie ik ook de anderen terug..

Deze avond nog de avondmarkt gedaan in Luang Prabang en gezellig met z'n allen wat gedronken in een franse bar..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 11831

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Rondreis Laos - Vietnam

Landen bezocht: