Ho Chi Minh dag 1-2 - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh dag 1-2 - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh dag 1-2

Blijf op de hoogte en volg Michael

26 Juli 2015 | Vietnam, Xóm Chiếu

Gisteren avond nog gaan eten in een klein zijstraatje met stoeltjes en tafeltjes op't straat.. Daarna laatste massage van deze trip.. 2 uur hot stone.. Van de zonnebrand niks meer te merken.. Zo gaat dat bij mij.. Ik betaalde nog geen 15$.. Yann nam een uur massage, leg waxing, pedicure en manicure.. Gelijk een vrouw.. Haha, hilarisch hem te zien zitten.. En natuurlijk heb ik beeldmateriaal.. Haha..

Tegen 0:30 waren we daar buiten, laatste drink van deze reis in een rooftop bar.. Hadden er verschillende cocktails.. Na een uurtje moesten we naar het gelijkvloers omdat de bar op het dak sloot.. Daarna nog verlegd naar het 1e verdiep.. Daar was een discotheek.. Leuk om samen nog iets te drinken daar.. De discotheek was niet zo goed.. Aantal westerse gasten, een aantal die er uitgingen en verder vooral ladyboys en lokale vrouwen, waarvan ik vermoed dat ze niet naar die plek zijn gekomen om gewoon te feesten.. Na een uurtje houden we het voor bekeken, was toen 4:30.. Buiten zag ik nog duidelijk op de gevel: gelijkvloers Bar, 1e discotheek, 2e Rooms, Rooftop BBQ Bar.. Ja, ik vermoed dat die kamers niet voor overnachtingen bestemd zijn.. Verder in de discotheek nog een zatte schot gezien die met een ladyboy aan het prutsen was.. Die gingen samen weg.. Hij zal dit niet gemerkt hebben op het moment zelf, haha.. Er waren gewoon veel vrouwen met een adamsappel..

Uitgeslapen tot 8h, zak gemaakt en uitgecheckt.. Ik geniet nog van 2 chocolatkoeken en een Grande Karamel Machiatto in de Starbucks om de hoek.. Heerlijk om dit soort ontbijt te hebben!

Straks als de rest klaar is, bezoek aan War Museum.. Welke gisteren al gesloten was.. Notre Dame en wat verder de stad verkennen.. Rond 16h richting luchthaven voor terugreis.. Morgenochtend landen we in Dusseldorf en dienen zelf vervoer nog te regelen naar huis.. Ik vermoed in de namiddag thuis te zijn..

• 26 Juli 2015 - 17:37

Anita En Danny:

De allerlaatste avonturiersuren zijn aangebroken en de terug tocht richting huiswaarts komt eraan ,
    je hebt werkelijk tot op het laatste ogenblik nog van alles beleeft ,nu jullie terug samen zijn kunnen jullie je verhalen al met elkaar delen , het blijft spannend tot op het laatste.....

Wij kijken alvast uit naar jullie thuiskomst en naar de vele verhalen die we nog eens willen horen ........

Alvast een goede terug vlucht en

WELKOM THUIS!!!!!! xxxxx

mama en papa