Sihanoukville dag 1 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu Sihanoukville dag 1 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu

Sihanoukville dag 1

Blijf op de hoogte en volg Michael

19 Juli 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Om 12h30 aangekomen in Sihanoukville.. Heb mij meteen geïnformeerd en verdiept in het vervolg van mijn rondreis.. Het plan dat ik eerst had om terug te keren naar Phnom Penh is van de kaart.. Ik heb iets beters gevonden.. Hoe en wat zal de komende week duidelijk worden op deze blog.. :-)

Na een bezoek aan de markt in het centrum ben ik met achterop een brommertje gekropen en richting Independence Beach gegaan.. Daar heb in toch enkele uren in een bar aan het strand gezeten.. Met spring rolls en een Pina Colada heb ik mij verder voorbereid..

Na een wandeling op het strand, heb ik besloten naar het hotel terug te keren.. Op de parking, waar bij aankomst enkele brommertjes stonden, was nu niets meer.. Geen vervoer dus, op een afgelegen plek.. Na enkele meters te wandelen langs de weg, ben ik, hoe kan het ook anders, een mevrouwtje tegengekomen die mij wou voeren.. Voor slechts 2$ was ik in mijn hotel.. Hier heb ik een boottocht voor morgen en een taxi richting Kampot geboekt 2 a 3h verderop.. Ik ging een bus nemen, maar de laatste reed om 14h30.. De boottocht eindigt tegen 17h.. Vervolgens heb ik nog een kamer gereserveerd voor morgen in Kampot..

Ik ben nog wat gaan eten op het strand.. Er was een acrobatische show bezig.. Met vuur, enz. .. Vrij spectaculair.. Nu om 22h in m'n bed, om 6h eruit.. Voor ontbijt om 7h, tegen 8en komen ze me halen voor de boottocht.. Ik kijk er naar uit .. :-)

  • 19 Juli 2015 - 19:35

    Danny:

    Hoe was de boottocht
    Is kapot zo groot als sihanouckville en ook zo toeristisch
    Heb je veel last van regen
    Groetjes van thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 11783

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Rondreis Laos - Vietnam

Landen bezocht: