Phu Quoc dag 1 vervolg - Reisverslag uit Ba Keo, Vietnam van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu Phu Quoc dag 1 vervolg - Reisverslag uit Ba Keo, Vietnam van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu

Phu Quoc dag 1 vervolg

Blijf op de hoogte en volg Michael

24 Juli 2015 | Vietnam, Ba Keo

Na het middageten nog wat op het strand gelegen en gezwommen.. Met een koppel uit rotterdam gesproken, welke net vietnam gedaan hadden en op weg zijn naar Cambodia.. Zij hebben een brommertje gehuurd op dit eiland.. Wat later sprak een kerel uit Ho Chi Minh me aan.. Die is hier op vakantie met z'n ouders.. Ik heb twee excursies geboekt, voor morgen en vrijdag.. Morgen een bootexcursie (eigenlijk zijn dit er twee..) van 8h30 tot 21h30.. Het word een lange dag.. Vrijdag van 9h tot 15h bezoek van het eiland zelf.. Morgen staat o.a. Vissen, snorkelen, bezoek aan eilandjes, ... Op het programma.. Vrijdag bepaalde plantages, stranden, enz. .. Ik heb 2 nachten geboekt in het hotel en vrijdag avond rond 20h30 heb ik m'n vlucht naar Ho Chi Minh.. Denk tegen 22h in de stad te zijn..

Na gezwommen te hebben, nog genoten van een massage op het strand.. Ze bleven maar aandringen.. Maarja, voor hen is het ook goed verdient.. Die oudere dame kwam telkens af met aloë vera, over me arm wrijven.. Voor ik naar m'n kamer ging dan toch een massage genoten.. Al was het slechts 2 meter van elkaar..

Zonet 1€ betaald voor m'n taxi.. Heb iets gaan eten in een restaurant wat verderop.. Er was een bandje aan het optreden.. Het was gezellig, ik nam soep en een pizza.. Het lastige is dat ze dit telkens samen brengen.. Ja, pizza.. Na 2-3 weken deze keuken te eten, is het leuk eens westerse maaltijden te eten.. Al was de soep typisch Vietnamees..

Ik geniet nog van een tiger-biertje op mijn terras, lekker ontspannend met de golfslag en halfvolle maan, welke weerkaatst op de zee.. Het is hier lekker rustig.. Moest ik dit als souvenir kunnen meenemen naar huis.. Al zal de herinnering ook wel volstaan.. Dit nemen ze me niet meer af..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 11778

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Rondreis Laos - Vietnam

Landen bezocht: