Phnom Penh - Sihanoukville - Reisverslag uit Phumĭ Lâ Ĕdth, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu Phnom Penh - Sihanoukville - Reisverslag uit Phumĭ Lâ Ĕdth, Cambodja van Michael Meulemans - WaarBenJij.nu

Phnom Penh - Sihanoukville

Blijf op de hoogte en volg Michael

18 Juli 2015 | Cambodja, Phumĭ Lâ Ĕdth

Er vroeg ingekropen gisteren rond 21-21h30.. Bijna direct was ik vertrokken.. Om 5h was ik klaar wakker.. Had liever nog wat langer kunnen slapen.. Het is nu 7h20.. En ik heb mij op een terras gezet voor ontbijt.. Wanneer ik dit typ krijg ik mijn koffie en fruitsap.. Ik was de eerste die hier op het terras zat.. Andere zaken zijn nog de tafels aan het klaar zetten.. Het is te zien dat de stad 's avonds leeft en 's morgens traag op gang komt.. Het is alweer bloedheet ! Ik zweet me opnieuw te pletter.. Binnen 20 min. Afspraak aan het reisbureau voor de bus naar Sihanoukville..

____

In een kwartier was ik bediend en had ik gegeten.. Ruim op tijd voor de bus.. Ik besef het niet, maar zit al in 2/3 van m'n rondreis.. En perfect op schema!

De anderen stellen het ook goed, hopelijk zien zij veel van Vietnam.. En zijn de lange tijden op het transport niet te zwaar.. Hier zijn de afstanden veel korter.. Ik doe het op m'n gemak.. Al heb ik de indruk dat ik er snel doorga.. Ik tracht het zoveel mogelijk te beleven.. Het is een unieke ervaring.. Ik ben tevreden dat ik er op m'n eentje op uit ben gegaan.. Al had het ook zeer leuk geweest met de rest.. Het is leuk dat we nog even in Ho Chi Minh samen zijn..


_____

Er is veel verkeer op de weg.. De wegen zien er beter uit of in Laos.. Ook de busjes hebben meer comfort.. Ze zijn nieuwer en hebben wifi.. Je word beter gesoigneerd, heb opnieuw een flesje water gekregen..
Al rijden ze ook hier gelijk zotten.. Ik denk aan te komen rond 12-13h..

  • 18 Juli 2015 - 07:51

    Danny:

    zo weeral vroeg uit de veren,
    en een ontbijt genomen op een terrasje, ja je geniet er van, groot gelijk trouwens
    moet wel zeer vermoeiend zijn, tot laat in de avond bezig, en dan heel vroeg uw wake up call.
    als je op zo een bestemming bent moet je er met volle teugen van genieten
    als je kan en het weer zit mee, ga dan eens aan het strand liggen
    groetjes van thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 11810

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 27 Juli 2015

Rondreis Laos - Vietnam

Landen bezocht: